6.10.15

HOOY- testowanie butów





Kochani, dnia 2 pazdziernika zawitały do mnie buty marki HOOY
Powiem więcej, zawitały do mnie buty wyjątkowe!

Jako matka dwójki dzieci, z różnymi zadaniami na karku, nie robię nic innego...tylko latam w kółko po mieście.
Potrzebowałam do tego butów wyjątkowych...i tak, zupełnie przez przypadek- choć przypadków nie ma- buty same mnie znalazły.
Mam wadę stóp, nie mogę nosić butów byle jakich.
Dziś mamy 6 pazdziernika. Nie rozstaję się z butami w ogóle.
Moje pierwsze wrażenia?


Otwarłam pudełko i znalazłam parę butów w ciepłym kawowym kolorze. Uwielbiam ten kolor, kolor, który pasuje do wszystkiego!
Buty na pierwszy rzut oka- są solidnie wykonane. Piękne szycie, staranne! Hooy Spider to but wykonany ze skóry zamszowej i materiału syntetycznego.
Styl tych
butów jest nie do podrobienia.
Dodatkowym plusem, nietuzinkowym atutem są wzmocnione pięty! To dla tych co ściągają je w sposób specyficzny!



Ta nowa i ponadczasowa kolekcja butów , dostępna jest w 6 wersjach kolorystycznych- każdy znajdzie coś dla siebie.
Chodziłam w butach non stop 4 dni. Mają genialna podeszwę!



Mogę powiedzieć, że moje pierwsze wrażenie to...chodzenie nad wyraz miękkie ,ale i stanowcze!Fajnie się w nich biega ...
Po tych kilku dniach stosowania, jestem na tak...
Mam miesiąc na przetestowanie ich dokładniej.
Zobaczymy czy się sprawdzą!
Na dzień dzisiejszy moja opinia to "szóstka" z plusem.

Nic się nie odkleja, nie ma niespodzianek.Logo haftowane i wybite w kilku miejscach daje pewność, że buty są nie do podrobienia!




1 komentarz:

  1. Takie buty najlepsze do biegania. Wygoda przede wszystkim. Podobają mi się te biegacze :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TastyKate , Blogger