19.8.14

Amarantowy zapach sukcesu...perfumy do wnętrz...



Jakiś czas temu wygrałam PERFUMY DO WNĘTRZ- zapach AMARANTOWY – zapach elegancki i radosny...
Właściwie wybrałam ten zapach w ..ślepo, miałam do wyboru kilka. Poszłam za opisem, czyli..wybrałam to czego potrzebowałam w danym momencie, wybrałam tak ..jak chciałam się poczuć i czuć ...w razie złego samopoczucia...deszczu, niepogody, szarych dni...
Chciałam poczuć radość po wejściu do pomieszczenia ,w którym przebywam i jestem...chciałam się czuć dobrze i radośnie. Chciałam, aby wspomnienia lata były wiecznie żywe..a kolory niewypłowiałe...


Czy Wy znacie zapach amarantowy?Ten zapach przypomina malowanie przestrzeni tęczą świeżych barw.Jest to zapach wakacji, jest to zapach radości, jest to zapach najwspanialszych wspomnien, które ma każdy z nas. Zapach podnoszący na duchu...
Ten aromat pozwoli wydobyć z zakamarkow Waszej głowy uczucia ciepła, zdecydowania i skupienia. Jest on połączeniem zapachu kwiatów z nutą odświeżającej skórki cytrynowej, dzięki czemu działa odświeżająco, zwiększając łagodnie przypływ pozytywnej energii. Dzięki zawartości świeżej nuty wprawia w dobry nastrój. Wydawać by się mogło , że zapach przechodzi jeden w drugi, wibruje... Ja czułam w pomieszczeniu wakacje, świeże powietrze, radość, kolory, drogie olejki do opalania, morską bryzę i ...tartak ! 



Tak..ja czułam tartak, las, świeżo ścięte drzewa...zapach wolności, przestrzeni...jest to zapach ,przy którym trudno usiedzieć w miejscu mimo , że do siedzenia zachęca. 


Zapach , który wibruje żaglami, kolorowymi jak patchworkowe kapy...Zapach radości dziecka biegnącego z latawcem...
Jestem przekonana, że zapach ten osiąga sukces szczególnie w okresach, kiedy brakuje słońca, poprawiając nastrój i komfort każdego ,kto go zastosuje w swoich biurach, domach, w miejscach publicznych , gdzie przebywa dużo osób narażonych na stres...Amarantowy wzmacnia odczucie wyjątkowości miejsca oraz daje efekt elegancji miejsca dopracowanej w każdym szczególe...


Dzięki jego trwałości i intensywności, może mieć również zastosowanie w neutralizacji trudnych miejsc np. takich gdzie występują inne, niepożądane zapachy (np. dym tytoniowy). Bardzo przydatny w miejscach, gdzie chcemy podkreślić czystość, estetykę i higienę. 
Ja spróbowalam zapachu tego również w ogromnej szafie. Uwięziłam zapach amarantowy w swoich rzeczach. Po otwarciu szafy , owinął się wokół mnie zapach czystych ubrań, zapach drogich perfum, delikatny ale przenikliwy. Amarantowy idelanie neutralizuje inne zapachy...


Jeśli jesteś osobą praktyczną i harmonijną , lubiąca przebywać na łonie natury, ten zapach jest stworzony właśnie z myślą o Tobie. Daje poczucie solidności, praktyczności, harmonijności i zadowolenia.

Trwałość zapachu po rozpyleniu: 1-2 dni

Wydajność zapachu: butelka o pojemności 250 ml wystarcza na ok. 1,5 - 2 miesiące rozpylany na powierzchnię około 50 m2. Butelka z atmozerem, a nie spray w metalowej butelce pełnej gazu, gdzie połowa to..gaz!




O perfumach do wnętrz, o zapachach sukcesu dowiesz się 


Polub Perfumy do Wnętrz na FB



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 TastyKate , Blogger