13.2.14

Kapsulki VIZIR



Kochani pare dni temu zawitaly do mnie kapsulki VIZIR- biore udzial w projekcie . Dostalam od 

http://www.trnd.com/pl/

dwa opakowania po 15 kapsulek kazde- jedno opakowanie dla mnie a drugie do rozdania.



Na oficjalnej stronie http://www.trnd.com/pl/ mozecie sie zarejestrowac by brac udzial w projektach i dowiedziec sie wiele ciekawego! 



Drugie opakowanie kapsulek rozdalam w ten sposob- kazda kapsulka zostala zapakowana w zgrabna paczuszke- owinieta w ulotke i badanie opinii i trafila do rak wczesniej wyselekcjonowanych przeze mnie osob z listy, ktora stworzylam na poczet projektu. 





Projekt trwa juz ponad dwa tygodnie. Opinie i raporty od znajomych, rodziny i przyjaciol juz do mnie docieraja i dziele sie nimi z TRND. 
Jesli sie zas tyczy mnie to ja kapsulki wyprobowalam. I jestem zadowolona !


Mam dwie coreczki - lekko ponad 3 i 5 latke. One kochaja chodzic na kolanach, jestem zwolenniczka bialych skarpetek i koszulek. Mam prawdziwego fiola na pranie. Dla mnie zywy kolor ubran ma ogromne znaczenie. 
Uzycie kapsulki jest banalnie proste. wrzucamy ja na dno bebna i przykrywamy praniem, nastawiamy pralke na swoj cykl prania i ...czekamy az wszystko sie ladnie dopierze!
Ubrania, posciel, reczniki sa bardzo miekkie, ladnie pachna..a ja zauwazylam jeszcze pewna dodatkowa rzecz - ubrania lepiej sie prasuja i dlugo pieknie pachna.Nie musze uzywac zmiekczacza do tkanin. Osoby ktorym dalam po kapsulce sa bardzo zadowolone - dokladnie jak ja. 
Opakowanie zajmuje na prawde malo miejsca, w jednej kapsulce znajduje sie idelana ilosc srodka pioracego i mamy pewnosc ze "nie przedawkujemy" detergentu ani go nie rozsypeimy przez przypadek.
Po wypraniu "kolorow"  moje ubrania na nowo odzyskaly utracony blask i pozbyly sie lekko sinawej poswiaty. nKapsulka VIZIR nadaje sie dla osob ktore maja alergie na srodki piorace i chemie gospodarcza jak rowniez do prania ubranek malych dzieci.
Jestem ciagle w fazie testowania i kapsulka bezustannie pozytywnie mnie zaskakuje.

1 komentarz:

  1. Mam okazję testować kapsułki Vizir, dzięki temu, że zakwalifikowałam się do projektu trnd. Jedno opakowanie dostałam dla siebie, drugie rozdałam rodzinie i znajomym. Moim zdaniem kapsułki są rewelacyjne, dopierają nawet trudne plamy z ubranek mojej półrocznej córki. Bardzo cenię sobie wygodę użycia i to, że służą do prania zarówno białych ubrań jak i kolorowych. Osoby obdarowane często podkreślają fakt, że bardzo ładnie pachną.
    Efekt usuwania plam przy użyciu kapsułek piorących Vizir jest tak dobry, jak przy użyciu proszku do prania.


    Rozwiązanie 2w1 (zarówno dla białych i kolorowych ubrań) w kapsułkach piorących Vizir jest wygodne i sprawia, że pranie staje sie łatwe. Opakowanie kapsułek piorących Vizir jest mniejsze i lżejsze od innych proszków i płynów do prania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TastyKate , Blogger