20.4.15

Znaczniki/Markery na szklanki Vacu Vin



Chciałabym Wam przedstawić coś...czego tak naprawdę nigdy nie widziałam, a teraz mam przyjemność stosować.




 Znaczniki na szklanki lub kieliszki. Genialna sprawa szczególnie kiedy mamy np. baby party w domu lub masę gości, którzy często wstają i przemieszczają się z własnymi trunkami po salonach.
Świetna sprawa kiedy mamy często wstających „na dymka” gości, którzy kładą swoje szklanki gdzie popadnie ,a potem mają problemy z rozszyfrowaniem , która szklanka jego jest! Kobieta czasem odbije usta na szklance ale facet...?
Nieraz spotkałam się z hasłami przy stole „ Czy ktoś widział moją szklankę? Czyja to szklanka? Czy ktoś już pił z tej szklanki?Mamoooooo... a ona mi zabrała szklankę! Nieprawda to moja szklanka!”



Aby uniknąć niepotrzebnych zajadów i opryszczek, tudzież stresu związanego z faktem, że ktoś mógł się pomylić i opić się z naszego naczynia...polecam ten genialny malutki, ale jakżesz potrzbny wynalazek.





12 wesołych przyssawek – idealnie przystosowanych do gładkich powierzchni naszych kieliszków, szklanek, który ma w swojej wysyłce sklep Q DECOR



Jednym ruchem przyczepiamy za pomocą przyssawki maleńki znaczek i jedynym naszym obowiązkiem jest zapamiętać kolor i kształt wesołego ludzika. Żaden kolor się nie powtarza, więc z pamięcią nie powinno być problemu,prawda?


Miałam okazję ostatnio przekonać się jak potrzebny jest taki znacznik w przypadku baby party!
Dzieci były zachwycone, ja tym bardziej.
Markery można kupić na stronie Q DECOR


Polecam, szczególnie tym, dla których higiena ma kolosalne znaczenie, i dla tych , którzy wychodzą z bezwzględnego założenia, że „co moje , to moje!”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 TastyKate , Blogger